Bez urazy, ale mało interesujący ten filmik... Może następny będzie lepszy ; )Aha, no i filmiki nagrywajcie w lepszym świetle i dobrą kamerą/aparatem. Bo nic nie widać na ekranie ; /
Bez urazy, ale mało interesujący ten filmik... Może następny będzie lepszy ; )
OdpowiedzUsuńAha, no i filmiki nagrywajcie w lepszym świetle i dobrą kamerą/aparatem. Bo nic nie widać na ekranie ; /